Terug naar functiegroepen overzicht
Functietyperingen vergelijken
Functiefamilie: Bedrijfsvoering
Functiegroep: Medewerker Facilitair Management
Kies twee salarisschalen om de verschillen te zien tussen de bijbehorende functietyperingen.
Terug naar functiegroepen overzicht
Functiefamilie: Bedrijfsvoering
Functiegroep: Medewerker Facilitair Management
Kies twee salarisschalen om de verschillen te zien tussen de bijbehorende functietyperingen.
| Schaal 4 | Schaal 4 | |
|---|---|---|
| FUWASYS | 22122 22122 22 22 (26)
|
22122 22122 22 22 (26)
|
| Algemene omschrijving |
· uitvoerende facilitaire en/of logistieke werkzaamheden op een afgebakend gebied (onder andere: receptie, telefooncentrale, catering, schoonmaak, reprografie, post, gebouw- onderhoud) · vaktechnisch/ uitvoeringsgerichte werkzaamheden |
· uitvoerende facilitaire en/of logistieke werkzaamheden op een afgebakend gebied (onder andere: receptie, telefooncentrale, catering, schoonmaak, reprografie, post, gebouw- onderhoud) · vaktechnisch/ uitvoeringsgerichte werkzaamheden |
| Resultaten | ||
| Ondersteuning ten behoeve van facilitaire zaken | · facilitaire ondersteuning en dienstverlening geleverd op een afgebakend gebied |
· facilitaire ondersteuning en dienstverlening geleverd op een afgebakend gebied |
| Speelruimte / Kaders | ||
· beslissingen ten aanzien van de aanpak en uitvoering van de aangewezen werkzaamheden · vastgestelde werkafspraken, voorschriften en instructies vormen het kader · beoordeling op aanpak, voortgang, volleidgheid en op naleving van regels en afspraken, alsmede op de kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden |
· beslissingen ten aanzien van de aanpak en uitvoering van de aangewezen werkzaamheden · vastgestelde werkafspraken, voorschriften en instructies vormen het kader · beoordeling op aanpak, voortgang, volleidgheid en op naleving van regels en afspraken, alsmede op de kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden |
|
| Kennis & Vaardigheid | ||
· algemene/ vaktechnische kennis van het vakgebied · inzicht in de organisa- torische en functionele verhoudingen · vaardigheden in het omgaan met klachten be- en afhandeling en in het klantvriendelijk te woord staan van derden |
· algemene/ vaktechnische kennis van het vakgebied · inzicht in de organisa- torische en functionele verhoudingen · vaardigheden in het omgaan met klachten be- en afhandeling en in het klantvriendelijk te woord staan van derden |
|
| Contacten | ||
· uitwisselen van informatie en het verkrijgen van informatie t.b.v. de voortgang van de werkzaamheden |
· uitwisselen van informatie en het verkrijgen van informatie t.b.v. de voortgang van de werkzaamheden |